ineed my LUTFI.
BONG,MIA,AMIRAH.

Navigations are at the top

ABOUT {what i've}
LINKS {been looking for}
TAG {all this time}

bold italic underline link
Friday, July 6, 2012
Rindu Mereka Mereka ni sangat Friday, July 06, 2012
Form left> Mysistofirst : Amalina
MyMama : Zainon
MysistoSecond: Alia
Me : Amirah
My lilsisto : Aqilah

Adik beradik kami  semua nya perempuan dari lingkungan 27,24,20 and 16 years old.but yang dah kawen yang berusia 27 and 24 years old tu.tinggal aku dan adik aku je yang masih single and belajar.hehehe
rindu kat kaka2 aku.
time duduk sebumbung.Banyak suka duka kami kongsi.yang aku rapat dengan sisto first.and my adik rapat dengan sisto kedua aku.Perangai aku sama dengan kaka sulong aku jenis cepat sentap.adik and kaka kedua aku jeins panas baran.Hmmm  Mama selalu cerita kat kami adik beradik macam mana jaga setiap sorang..
Hehehe tapi Mama cakap anak mama yang paling degil Adik aku yang paling teruk degilnya Aku.
hahahahahhaha sorryy mama ! :)
Pape pun mama la paling the best mum sebab tahan dengan perangai anak2 mu nih.